perjantai 10. lokakuuta 2014
Vanha Viinakon Laki - kannanotto Suomen absurdille alkoholilaille
Kaikille Facebook-tilin omaaville oiva sivu, tutustu!
Lokakuun viimeisenä päivänä kajahtaa! Sosiaalisen median kannanottona Suomen absurdille alkoholipolitiikalle 31.10 vaihdamme Facebook-profiilikuvaksemme mieluisimman alkoholijuomamme! Olkoon se sitten kunnon suomalainen Karhu-olut tai vaikka Smirnoff-vodka, kehoitan jokaista käyttämään mahdollisimman tunnistettavaa logoa, merkkiä tai muuta sellaista kuvaa juomasta, missä edellä mainitut ovat selvästi tunnistettavissa. Meistä jokainen on varmaan perillä alkoholilain uudistuksesta, jossa alkoholijuomien mainontaa pyritään rajoittamaan minimiin - tarkoituksena hillitä kulutusta. Sen sijaan, että keskityttäisiin alkoholipolitiikan järkevöittämiseen, kohteeksi otetaan muun muassa
Viattomat hevoset
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/238512-koffin-hevosten-nimi-muuttunee-onko-tama-jo-vahan-saivartelua
Yksittäiset juomabrändit aivan käsittämättömien perusteiden valossa http://www.stara.fi/2014/10/06/valvira-kielsi-fifty-sixty-lonkeron/
Facebookin JAA-nappula
http://yle.fi/uutiset/kehuitko_suosikkioluttasi_ravintolan_facebook-sivulla_se_voi_olla_pian_lainvastaista/7497972
Ihastusta herättävät maamerkit
http://yle.fi/uutiset/monelle_tuttu_maamerkki_haviaa_maisemasta__syyna_suomen_tiukentuva_alkoholilaki/7476257
Tilaa:
Lähetä kommentteja
(
Atom
)
Ei kommentteja :
Lähetä kommentti